Tuesday 9 April 2013

BIO VELOCITY SLEEP MATE



Pelapik tilam bersaiz Queen yang disuntik dengan Tenaga Semulajadi menggunakan Teknologi Bio Velocity (BV)

APA ITU TEKNOLOGI BIO VELOCITY?










7 SIFAT UTAMA KUASA TENAGA SEMULAJADI

  • ANTI BAKTERIA
  • MENGUATKAN SISTEM IMUNISASI
  • MENSTABILKAN EMOSI
  • MEMBEKALKAN SUMBER OKSIGEN AKTIF YANG LEBIH TINGGI
  • MENGURANGKAN TEKANAN
  • PENYEIMBANGAN pH DALAM BADAN
  • MENINGKATKAN AURA BADAN
  • KEPENTINGAN TIDUR KEPADA MANUSIA















OLEH ITU, JAWAPANNYA ADALAH BIO VELOCITY SLEEP MATE! BIO VELOCITY SLEEP MATE AKAN MEMBERIKAN ANDA TIDUR YANG BERKUALITI SEPANJANG MALAM.





















SELAIN UNTUK PENCEGAHAN TERHADAP PENYAKIT, KESEGARAN TUBUH BADAN, BIO VELOCITY SLEEP MATE DIDAPATI SESUAI DIGUNAKAN OLEH;







MANFAAT: Bio Velocity didapati dapat melegakan/mengurangkan sakit kepala, period pain, sakit urat, sakit perut, sakit otot, sakit gastrik, sakit pinggang, ketegangan leher, kebas-kebas badan, dan migrain.
10 SEBAB KENAPA ANDA PERLU MEMILIKI BIO VELOCITY SLEEP MATE
(1) Hanya tengok sahaja pada BVSM selama 10 saat sudah dapat rasa tenaganya
(2) Selamat! Tidak perlukan elektrik semasa digunakan atau untuk charge. Jika perlu recharge, hanya perlu jemur di bawah cahaya matahari pagi pukul 7-10 pagi.
(3) Cara menggunakan? TIDUR SAHAJA! Insya Allah, sakit-sakit akan beransur pulih. Mudah kan?
(4) Senang dan mudah dibawa ke mana-mana sebab ianya ringan. Malah untuk “long drive” boleh letak sebagai alas belakang driver untuk lebih tenaga dan mengelakkan sakit belakang.
(5) Mengurangkan kesan radiasi dlm badan. Semua org menggunakan handphone. Did you know, handphone adalah antara gadget yang menyumbang radiasi tinggi. Oleh itu BVSM bantu membebaskan radiasi dalam badan
(6) Untuk kurangkan radiasi kepada anak-anak. Kini, anak-anak bermain menggunakan pelbagai gajet dan alat komunikasi seperti komputer, ipad, tab yang juga menyumbang radiasi. Sedarkah anda bahawa anak-anak sekarang didedahkan kepada radiasi lebih awal?
(7) Hilangkan stress, menstabilkan emosi.
(8) Kebanyakan orang susah hendak tidur ataupun mengalami masalah insomnia
(9) Kebanyakkan orang cepat letih, cepat penat dan kurang mendapat rehat yang berkualiti. Semua itu antara penyebab kehidupan yang kurang kualiti.
(10) Zaman sekarang ramai yg mudah mendapat penyakit seperti gout, senggugut, sukar mengandung, sakit sendi, saraf, darah tinggi, kencing manis, jantung, asma dan pelbagai lagi. BVSM didapati dapat membantu pesakit-pesakit di atas.



CARA PENJAGAAN: BV Sleep Mate boleh dicuci setahun sekali. Gunakan bahan pencuci kain yang berorganik untuk mencuci dengan tangan secara lembut dan keringkan di bawah matahari. Dicadangkan cuci di kawasan yang terkena kotoran sahaja.

CARA PENGGUNAAN: Bukakan dan letakkan BV Sleep Mate di atas tilam. Letakkan empat tali elastik ini di setiap sudut tilam.


Untuk best price dan offer, boleh contact Pakman.
xoxo
Pakman (Salman Zaharin)
0134480657 @ whatsapp 0124978745

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...