Saturday 2 April 2011

Tentang perasaan ku.........

"Aku mencintaimu kerana agama yang ada padamu, jika kau hilangkan agama dalam dirimu, hilanglah cintaku padamu."
(Imam Nawawi)

                                                                                                           FDK 
Ingin aku tujukan lagu ni pada insan yang aku sayang..........
insan yang aku sayang..... sentiasa di hati walaupun jauh......
Biar apa yang jadi.......namun doa adalah senjataku untuk terus menyayangi......
Family ku.......sayang ku x pernah pudar...begitu juga pada...orang yang aku sayang......nun jauh di sana....
angin sampaikan salamku pada nya..........beritahunya TENTANG PERASAANKU....ini..


Khas buat insan yang selalu bertakhta di hati ini...tudia...chewahhh!!....ni la yang berlaku sekarang dalam dunia realiti........
"INGATLAH..CINTA YANG KEKAL ABADI ADALAH CINTA KEPADA ILAHI....."
apa2 pn yang kita buat mesti la kerana Allah......
Allah lah tempat kita berlindung dan meminta pertolongan.....
sama juga seperti aku punyai family yang aku sayang dan orang yang aku sayang....
kalau kita sayang mereka......mohonlah doa agar mereka sihat, selamat, berjaya dan sentiasa berada dalam peliharaan Allah.......tak lupa jugak supaya memperkukuhkan hubungan kita....yek...yek...yek....

renung2 lah......selamat beramal....

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...