Friday 15 July 2011

Prank menyelubungi Besday aku....

Baru-baru ni Besday aku......
aku telah dikejutkan oleh seseorg....

Ni semua komplot bebudak umah aku yang aku sayang......
Hampa semua memang best.....
aku syg selamanya.........
Time tu mcm2 la......Ada yang sampai nk p bli Double Cheese Burger .........

sanggup p Alor star....semata2 nk bli yg tu ja.........
ceh aku ingatkan pasai tu ja........rupa2nya ada komplot yg telah dirancang.......
thanks dear.......
N aku nk ucap jutaan terima kasih kepada sesiapa yg wish aku .......
terutama sekali ....Famlily aku.....Sedara aku...Kekawan Ku..Rakan sekelasku.....Rakan sejawat aku....
Thanks guyz....
kek ni untuk mkn....
haaa...yg pulak untuk make up aku......ada ka patut.....




























tu baru kat umah......
blom aku kna prank ngan bebudak teater........
selama ni aku ja dok prank owg......sonok......
n bila mai time aku......wah kna prank dari byk sudut.......bnyak kali......
tapi best sgt.......






Baling telur ek......sat hmpa......hahahahahahaha
kepada adik2 dlm Tinggi2 Si Matahari....thanks.....;)
Anyway....sweet sgt......Luv u all......Thanks na....

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...